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Public-Board => DooC-Server => Topic started by: Heinrich on 11.01.2010, 20:11:17

Title: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Heinrich on 11.01.2010, 20:11:17
Mapvoting:

fueldump
tc_base
temple_final
caen2
battery
dubrovnik_final
goldrush
frostbite
railgun
venice
radar
baserace_desert
falcon2
oasis_winter
et_mor2_night_final
italyfp2
et_beach
mlb_daybreak
supply
pirates
bremen_final
sp_delivery_te
snatch3
school
warbell
over_the_top
industry2
oasis
v2base
mml_minastirith_fp3
citadel_obj
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Kissaki on 16.01.2010, 15:28:12
Ok, dann schreib ichs hier nochmal rein,
dann führen wir mal Themenbezogene Threads für die Kiffer hier ein. ^^


Ich finde baserace ziemlich ungerecht/unpassend.
Die Map geht viel zu lang dafür, dass wenn ein Team in den ersten 5 Minuten überhand hat das andere schon keine Chance mehr hat.
Die Mauern, Türme usw. holt man nicht mehr auf.
Und ob sich das ganze bei kurzer Mapzeit lohnt wage ich zu bezweifeln.
Aber ich find die sollte runter.

Italy sollte auch weg, gameplay/balance is beschissen für die allies.
Axen können noch ewig die Flagge einnehmen und spawnen nachher direkt über dem Weg, wo der Truck lang muss (mit CP) (da kann man durchgehend Artis/Airstrikes machen) etc.

subway gibt es meiner Meinung nach zu viele Wege, da findet man keine Gegner. Da kann man auf 2 Ebenen in jeweils beide Richtungen der Bahn + weitere.
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 17.01.2010, 00:39:06
flag in the middle muss raus xD (begründung: probleme beim dl der map & connecten) dafür die ae wizerness final (ich liebe spiegel maps) :D
Transmitter raus ... finde ich auch schade .. schöne map ... aber des hunk prob is eben da ... (wg. mit hauste dafür deine lieblingsmap rein *g*) eagles (wenn bots)

bei all deinen maps die mapscript überprüfen, damit die spawnzeiten net so lange sind :D

subway is glaub noch zu früh für unseren server ... im moment noch zu wenig los (glaub) :D

achja irgendne version von caen/xlabs/overthetop/obersalzberg würde ich geil finden ^^ (abba nur wenn die andern des au gut finden) :D

bussi
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 18.01.2010, 22:50:09
So
flag in the middle ->raus
transmitter ->raus
eagles 2a6 <-rein

subway find ich eigentlich nicht schlecht und zum Schluss ist das Ganze auch recht eng.
Ja Baserace ist einfach so.
Was hälst du/ihr von geringeren spawnzeiten für allies?
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: DE TOMASO on 19.01.2010, 10:17:58
die maps sind gut ausgesucht...wichtig waere die spawnzeit sowohl fuer alli als auch axis auf 10 sec festzulegen...macht mehr spass, man ist schenller im spiel...nur ein vorschlag!..:)
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 25.01.2010, 09:06:35
nur mal so n mapvorschlag:

industry 2
1944_beach

raus : subway xD

lg gaukinator ^^
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 06.02.2010, 15:43:18
Also ich finde MLB_egypt und desert temple nicht schlecht.
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 06.02.2010, 23:53:47
subway ->raus
snatch ->raus
Fata Morgana <-rein
caen2 <-rein
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 07.02.2010, 00:50:27
top *daumen hoch*  :middlefinger:
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Nublike on 29.03.2010, 13:00:59
da ich die meisten karten überhaupt gar nicht mehr kenne :D
wärs nett wenn ihr mal wieder

Reaktor final reinpacken würdet

lg Hendrik ;)

PS Dann komm ich auch mal öfters ;)
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 31.03.2010, 00:10:52
 Bremen ->raus
Vesuvius ->raus
Supergoldrush ->raus
 tc_base <-rein
xdam2 <-rein
minastirith <-rein
parisbastille <-rein
mlb_egypt <-rein
warbell <-rein
railgun <-rein
castleattack <-rein
tankbuster <-rein
mlb_daybreak <-rein
vennice <-rein
dubrovnik <-rein
goldrush <-rein
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 02.04.2010, 17:06:48
mlb_egypt ->raus
castleattack ->raus
rommel <-rein
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 07.04.2010, 00:00:31
italy Streets ->raus
Fata Morgana ->raus
saberpeak ->rein
reactor ->rein
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 08.04.2010, 17:14:54
sind 24 ... dachte 25 !? bussi
http://et.splatterladder.com/?mod=serverinfo&idx=578130&section=mappool


edit: kann auch sein,das ich mich gerade täusche xD uupsi
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 17.05.2010, 11:40:27
eagle und x-dam raus ^^ muss ma wa neues :D

Danke
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: TIGER on 23.05.2010, 12:01:31
hallo ihr ich habe an den maps eigentlich nichts aus zusetzen aber vieleicht koenntest du mo ne snipermap rein bringen ( de Tiiiescher liebt snipermaps)....GGgrüsse an alle
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 23.05.2010, 12:59:16
Hab erstmal das gemacht:
Tankbuster updated
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 25.05.2010, 12:51:56
falcon2 viell. da kann man au gut snipern ^^ :middlefinger:
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 25.05.2010, 13:57:48
Also ich hätte da im Angebot:
et_beach
et_ice
v2base
temple_final
industry2
bergen
falcon2
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 25.05.2010, 23:23:35
industry, temple und falcon find ich geil  :middlefinger: ;-)
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 27.05.2010, 12:51:35
bergen<-rein
et_beach <-rein
et_ice <-rein
falcon2 <-rein
industry2 <-rein
mlb_bayraid <-rein
tempel_final <-rein
Reactor ->raus
x-dam ->raus
railgun ->raus
Warbell ->raus
axislab ->raus
Dubrovnik ->raus
Supplydepot ->raus
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Kissaki on 27.05.2010, 15:10:57
ui,
da hat sich ja ne Menge bewegt an Maps :)
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: TIGER on 27.05.2010, 17:59:34
spitze heinrich danke
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: pablo on 13.06.2010, 09:00:55
and about maps

nobady want download maps like 24 mb, ppl dont want wait, so if you can deleted all big maps and add new smalest like 10 mb max


i saw yesterday like 5 new ppl want to connect but they time out cuz map end and their download end,

of course they dont connect again cuz dont want download again some big file and again time out
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 13.06.2010, 15:25:38
machma eagles raus ... winter is rum und a bissle abwechslung !!!
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 02.07.2010, 21:52:05
eagles raus, tankbuster raus ...  minastritiry au ... mal wieder n bissle neuen wind wäre nötig ...  

rein viell.: x-posed; supply night viell. , 1944 maps ; wolken maps .... fueldump sollte jetzt glau au gehen bei der neue version ^^

heinooooooooo ^^
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 05.07.2010, 17:33:32
Ich werde in der nächsten Zeit ein paar maps austauschen.

Nebenbei: Gauki was ist jetzt eigentlich mit pb?
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Kissaki on 05.07.2010, 21:50:34
sollte an sein
ab damit in die cfg
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 06.07.2010, 07:46:18
haben den server geupdatet und dann den pb angemacht ... der pb is voll funktionsfähig ... jedoch hat der jan das nur nich in die cfg eingetragen ... nach jedem neustart is der pb wieder aus ... aber is kein prob ... kann den sofort wieder anmachen ^^ ...

die neue version is stabiler und ruckelt weniger .. was viele leute bestätigt haben ... beim einschalten des punkbuster ruckelt es erstmal ganz stark ... was sich aber auch wieder legt ... würde das gerne mit dir (heinrich) persönlich mal testen !!!

achja eagles muss jetzt echt mal raus ... & noch so n paar weitervote maps ... deshalb könnten wir auch noch über gametype 7 reden ... also mapvoting ... !? bei nq 1.2.9 ja möglich !!!

bussi
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 27.07.2010, 22:41:59
so ich hab mal was an den maps gemacht (müsste so passen):

In:
Supply
radar summer
haunted mansion
mlb_starbase

Out:
Marakech Streets
mml_minastirith
v2_factory
tankbuster
mlb_daybreak
Adlernest
mlb_bayraid
Eagles 2 a6
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Bongi on 28.07.2010, 17:23:35
schade das adlernest raus ist aber sonnst finde ich es gut^^
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 29.07.2010, 20:41:04
gut ^^
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 02.09.2010, 21:12:55
bremen final wäre wieder cool ...  1944 beach auch ...x-posed ... 2hide !!! bussi xD
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 19.09.2010, 21:27:20
Mapvoting system enabled ;-)
Everyone can choose what me he prefer  :middlefinger: jipaaa hope it works well xD

Also mapvoting ist aktiviert !
Jeder kann die map auswählen die wer will ... die meisten stimmen gewinnen ... geile zeiten & viel spass ;-) Euer crazy Gauki  ;( :blah: :middlefinger:


Edit: NEw MAPS WILL ADDED SOON :: NEXT DAYZZZZZ
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Kissaki on 19.09.2010, 22:06:09
von Baserace halte ich immer noch nix. Vor allem wenn ich/man/ein team eh schon im Nachteil ist wegen weniger XP und damit Fähigkeiten / HP / Energie, wird das bei Baserace nur schlimmer.

Bei einer Map war die Zeit viel zu lange, weiß aber nichmehr welche.

Ist die Spawnprotection höher?
7 Sekunden? (oder is standard 3 und das sind 5?)
Teilw. kann man da voll weit vor.

Die Map, Rommel oder so, wo man am Anfang erstmal den eigenen Spawn auf-kaputtmachen musst is ja wohl bescheuert.
Und die Bots kommen da garnich mit zurecht. Wenn man die nich selber raus holt kannste vergessen.

Aber was mich am meisten stört sind die Headshot Sounds. Wenns wenigstens nur zusätzlich oder optional zum *ping* wäre … aber so …

Jedenfalls hab ich festgestellt dass ET doch noch Spaß machen *kann*.
Aber dass da ein Field-Op so 2 Airstrikes direkt hinternander machen kann etc find ich doof. Wird ja nur gespammt (/kann).
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: #nap?! on 20.09.2010, 13:10:24
Hallo,
finde ebenfalls baserace nicht wirklich gut. Lieber bremen oder so dafür.
auch das mit der spawn-protection ist mir aufgefallen. kam mir früher nicht so lang vor.
im großen und ganzen bin ich aber recht zufrieden als ich gestern gezoggt hab.

mgf JustDoIt! aka nap
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Kissaki on 20.09.2010, 13:43:15
Btw, sind die Bots auf Radar_summer stärker?
Die wurden auf der Map wesentlich stärker. Wie schnell und wie genau sie schiessen.

Das war für mich eh nen Abenteuer. Hab immer versucht den Tank zu reparieren, der auf der Karte immerhin als Obj markiert war. Ging aber nich.
Außerdem weiß ich nicht ob das mit Spielern nicht unmöglich ist im Angriff; die Verteidiger können sich ja an den hintersten Radar setzen bzw diesen abdecken, dann muss man da erst mal hin kommen …
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 21.09.2010, 01:24:47
also danke erstmal für euren comments ... ^^
ähm in dem thread get es ansich um maps  :middlefinger:
ich setzt die spawndings da wieder runter (sobald ich am lappy bin)
bots sind auf radar nich stärker ;-)
radar summer : radar parts stehlen & radars 2 x kaputt machen ... tank is nur deko xD
@nap .. cool das da bist  :))
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 06.10.2010, 10:55:56
NEW MAP CHOOSE:::  IF U LIKE OR PREFER NEW MAPS :: PLEASE CONTACT HERE !!!!

so neue mapwünsche immer gerne äußern ^^
hier die vorhandenen waypoints die es schon gibt :D
http://svn.assembla.com/svn/omnibot/Enemy-Territory/0.71/et/nav/
bla  :middlefinger:
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Kissaki on 06.10.2010, 11:05:09
ligamaps adlernest und braundorf_b4
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 06.10.2010, 16:39:19
adlernest is drauf ... braundorf kommt noch ... b4 oder final !? b4 bessa !?
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Kissaki on 06.10.2010, 19:34:16
b4
kenn die Unterschiede nich, aber das is die Liga map.
Changelog wär mal interessant.
Mh, nich so viel geändert: http://www.wolfmap.de/comments.php?news_id=2215
Aus den Kommentaren dort:
Quote
Nicht nur, dass diese Version der Map schlichtweg fürchterlich aussieht... die beiden Pappnasen sind auch noch so dreist und veröffentlichen sie als Final, was allein schon aus Prinzip ein Unding dem originalen Autor der Map gegenüber ist...
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Gauki on 07.10.2010, 16:07:33
hihi  :blah: :middlefinger:
Title: Re: Kifferstube Maps
Post by: Heinrich on 13.10.2010, 20:17:10
Habe mal die Liste aktualisiert.
Einiges dazugekommen...
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 04.12.2010, 18:41:09
Hello @ all.

I've not understand all post published here, but i relay this information : some players ask me "when news maps will be add to server?". I've respond that I'll relay question here.. It is done!

Other information for people who are not often connected on server, our kifferstube is most and most popular, it's great!! The presence of [DooC] members on kifferstube is very appreciated by other players.

I have 3 weeks of intensive work so I'll not present on server.

Have nice frags dudes :)

[Dooc]*Azarius a.k.a Benjamin

Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 05.12.2010, 14:34:56
Thank u Azarius 4 information ;-)
heinrich added few maps last day xD hope u like it ^^
dont work, u have to be present on our server :P *just kidding* :D

cyaaaa
Gauki a.k.a Kilian
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuerE_ on 05.12.2010, 20:25:52
îch wünsche mir mehr Wintermaps und das die Allies blaue Mützen tragen statt rote, den CokaCola-Truck mit sound, die Minen als kleine Tannenbäume und die Medi- und Ammopacks als Geschenk mit roter Schleife...
achso die Messer als Zauberstäbe...
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Kissaki on 05.12.2010, 20:47:57
Gibts das alles schon? ^^
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 06.12.2010, 10:13:47
ähm coka truck und zauberstab hab ich gerade reingemacht :)
minen gab oft verwechslung ... nich so doll xD
wintermaps ? vorschläge ? p.s. bots sollten auf den  maps gehen !!!


added coke truck and a knive like a star ...
wintermaps ? choose whatever u want ... bots have to work !!!

cheeers xD  :middlefinger:
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuerE_ on 06.12.2010, 12:23:36
bei der Map Siwa Oase z.B. musst du eigentlich nur das skript für die Bots umbenennen (mit Zusatz winter, falls auf der map statt Sand jetzt Schnee liegt und nix anders geändert wurde)(http://www.smilies.4-user.de/include/Girls/Friede.gif) (http://www.smilies.4-user.de)

bitte noch die blauen Mützen für die allies (http://www.smilies.4-user.de/include/Girls/aergern3.gif) (http://www.smilies.4-user.de)(http://www.smilies.4-user.de/include/Girls/give_rose_girl.gif) (http://www.smilies.4-user.de)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 06.12.2010, 17:00:50
hihi, wo finde ich die "doofen" blauen mützen xD
rest is erledigt .. hab noch supply3 reingemacht ... winter bla ;-)

** ADDED supplydepot3 winter edition **

* ENJOY *

Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuerE_ on 07.12.2010, 22:51:51

Hier: (http://www.smilies.4-user.de/include/Girls/ichhabsgirl.gif) (http://www.smilies.4-user.de)
http://returntocastlewolfenstein.filefront.com/file/No_Quarter_XMas_Mod;96704#Download

(http://www.smilies.4-user.de/include/Girls/smilie_girl_297.gif) (http://www.smilies.4-user.de)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 08.12.2010, 03:08:07
ähm ähm des is ja eine ganz pk3 :( kann nich jm. nur die mützen da rausdingsen ... weil ich will nicht so n ganzen mod mit 1000 millionen sachen ... müssen die leuts ja au laden !?!??!?
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuerE_ on 08.12.2010, 12:35:00
http://rapidshare.com/files/435642549/xmas_helmet.pk3
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuerE_ on 11.12.2010, 19:33:57
(http://www.smilies.4-user.de/include/Schilder/hilfebenoetigt2.gif) (http://www.smilies.4-user.de)
Die Minas Tirith hat einen übelen Bug ab Gate6 hängt man als Axis in der Wand fest!
Nicht das ich etwas gegen die Map hätte, aber eine andere Version wäre sehr schön (http://www.smilies.4-user.de/include/Denken/smilie_denk_11.gif) (http://www.smilies.4-user.de)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 12.12.2010, 01:25:48
nice new maps! New christmas config is awesome.

Players on server are happy to see the changement.

Have nice frags :D

Azarius
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 19.12.2010, 06:14:31
Danke Anne a.k.a walküre ...  hab das auch schon beobachtet ... hoffe das servicefile fp3 ändert das !!! nur noch suchen wo das war !!!

lg
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 25.12.2010, 16:54:17
Hi at all,

Nice website with ET maps : http://www.et4life.fr/maps.php

If gauki and heinrich can have a look on this site..

(I'm back!)

Azarius
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Romi on 11.01.2011, 14:51:22
should be more maps for vote allways same maps :(

and some suggestion.

mlb_bayraid or whatever is name of map is most not played map imo it should be out its also boring :D

and for new maps

braundorf
ctf_pool / allways panzerwar here
cortex_who
school

:)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 11.01.2011, 23:13:40
importent is, that we need good bots 4 this maps ... ^^
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Romi on 11.01.2011, 23:19:12
if will cool maps will be cool bots xP
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Kissaki on 12.01.2011, 01:15:40
he probably meant waypoints for bots should be available for the maps
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Romi on 12.01.2011, 11:29:19
I understand, and on all of that map is waypoints =)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: #nap?! on 17.01.2011, 13:58:26
mapvorschlag: Karsiah TE 2 final
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Romi on 17.01.2011, 17:09:18
cool4 new maps here.

/braundorf
/stalingrad
/school
/AE Wizerness
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 17.01.2011, 19:15:40
karsiah_te2 kann ich bei gelegenheit mal reinmachen ^^

 :middlefinger:

Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Heinrich on 22.01.2011, 16:36:31
@Gauki - have a look at this ones:
chartwell
eagles2_a6
escape2
fun_beach_final
goldendunk
mlb_daybreak
over_the_top
password2
praetoria_one
subway
supergoldrush
tankbuster
xdam2
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Romi on 22.01.2011, 20:47:00
Goldendunk,password2 ftw and also supergoldrush cool and cortex can be nice :P
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 23.01.2011, 00:56:23
thanks thanks ... i will add more maps ... be cool and wait 10000000 seconds xD  :blah: :middlefinger: i am tooooo lazyy at the moment :D
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Romi on 25.01.2011, 17:58:38
Take a look pls on that maps,

purefrag
goldendunk
password2
super_goldrush
cortex_who
Hydro dam
fatamorgana

@edit : no take a looked ? :D
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 07.02.2011, 20:52:24
after my exams i have time 4 mappsssssssssss :)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Romi on 10.02.2011, 15:08:51
great, btw again good luck buddy. when it is ?
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 14.02.2011, 03:36:42
@romi Thanks ^^ just finished :D

i add 2 new maps "over_the_top"
and "desertrats"

i wanna add karsiah and supergoldrush .. but with karsiah the mapscript doesnt work .. spawntime with 30 seconds !?!? have to fix it first ...
ähm on supergoldrush the bots dont move .. dont know why ... maybe couzeee i am drunk :D
i will add more maps .. maybe we have to delte 2 maps to add 2 new maps !?!?!

congrazzz
over 40 maps to vote :) enjoy my clanfriendssss & all
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 14.02.2011, 10:05:11
warm return with us gauki :')
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Romi on 14.02.2011, 14:00:18
so gratz find good work! :) here is allready suggested lot good maps :) drunked buddy. delete saberpeak and one of mlb :D
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 14.02.2011, 15:39:40
i propose Bayraid (it crash my PC 9 times on 10)

:D
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Romi on 14.02.2011, 15:54:33
yes that one i mean. no one voting it also... some castle attack can be find too if its possible and than fun maps cortex and goldendunk..password 2 :d
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuerE_ on 16.05.2011, 22:11:50

ich finde es wäre mal an der Zeit einen Mapwechsel auf der Kifferstube vorzunehmen...     (http://www.smilies.4-user.de/include/Girls/smilie_girl_004.gif) (http://www.smilies.4-user.de)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Mafkaas on 30.06.2012, 21:20:37
number 18 ;)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Mafkaas on 30.06.2012, 21:21:09
and et mor 2 tnx mate like u xd hhhh
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 29.08.2012, 14:37:05
werden wir wieder die maps anderen or einige zufugen. weil heute fragte XXXX schon ob ich radar magte? ich werde gerne ein paar maps empfehlen
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 29.08.2012, 17:25:53
wir werden immer so 2 hinzufügen und eventuell 1-2 wieder wegmachen :) wichtig ist, das auf den maps auch bots laufen sollten !

*we would like to add 2 maps and delete 1 or 2 maps, important is, that the maps have waypoints 4 bots :) congraz
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: gippi on 29.08.2012, 19:15:39
Aber bitte nich Deli und Supply bitte:D
Sind simple Maps die gut durchschaubar sind!
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 30.08.2012, 01:04:21
ah ok. hort sich gut an :)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 30.08.2012, 01:15:54
ideas ? today warlord said daybreak ? i also love this mappy :P ^^ <3 <3
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 30.08.2012, 05:52:52
yea. that is a good one. another called warbell is good too i find. then for a laugh you can add goldendunk. i know there are waypoints for both =)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 28.11.2012, 02:09:02
added some winter maps ;) enjoy it
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 29.12.2012, 00:30:30
removed the christams stuff and addes 3 new maps !
should i delete v2base couze of ending bug ?
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: XXXX on 20.01.2013, 20:25:59
is there any new maprotation?
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 21.01.2013, 11:12:03
yes delete v2base, never played, never voted for
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 21.01.2013, 23:36:05
@ XXX

Quote
set d1 "set g_gametype 6 ; map fueldump ; set nextmap vstr d2"
set d2 "set g_gametype 6 ; map tc_base ; set nextmap vstr d3"
set d3 "set g_gametype 6 ; map temple_final ; set nextmap vstr d4"
set d4 "set g_gametype 6 ; map caen2 ; set nextmap vstr d5"
set d5 "set g_gametype 6 ; map battery ; set nextmap vstr d6"
set d6 "set g_gametype 6 ; map dubrovnik_final ; set nextmap vstr d7"
set d7 "set g_gametype 6 ; map goldrush ; set nextmap vstr d8"
set d8 "set g_gametype 6 ; map frostbite ; set nextmap vstr d9"
set d9 "set g_gametype 6 ; map railgun ; set nextmap vstr d10"
set d10 "set g_gametype 6 ; map venice ; set nextmap vstr d11"
set d11 "set g_gametype 6 ; map radar ; set nextmap vstr d12"
set d12 "set g_gametype 6 ; map resurrection ; set nextmap vstr d13"
set d13 "set g_gametype 6 ; map et_ice ; set nextmap vstr d14"
set d14 "set g_gametype 6 ; map falcon2 ; set nextmap vstr d15"
set d15 "set g_gametype 6 ; map oasis_winter ; set nextmap vstr d16"
set d16 "set g_gametype 6 ; map et_mor2_night_final ; set nextmap vstr d17"
set d17 "set g_gametype 6 ; map v2base ; set nextmap vstr d18"
set d18 "set g_gametype 6 ; map et_beach ; set nextmap vstr d19"
set d19 "set g_gametype 6 ; map mlb_daybreak ; set nextmap vstr d20"
set d20 "set g_gametype 6 ; map supply ; set nextmap vstr d21"
set d21 "set g_gametype 6 ; map pirates ; set nextmap vstr d22"
set d22 "set g_gametype 6 ; map bremen_final ; set nextmap vstr d23"
set d23 "set g_gametype 6 ; map sp_delivery_te ; set nextmap vstr d24"
set d24 "set g_gametype 6 ; map snatch3 ; set nextmap vstr d25"
set d25 "set g_gametype 6 ; map school ; set nextmap vstr d26"
set d26 "set g_gametype 6 ; map warbell ; set nextmap vstr d27"
set d27 "set g_gametype 6 ; map rommel_final ; set nextmap vstr d28"
set d28 "set g_gametype 6 ; map caen2 ; set nextmap vstr d1"
vstr d1

@azarius
which map to replace ?  (notice that bots must work/run)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 22.01.2013, 07:26:21
why not the counter-strike map "italy"?
Haven't see it since a long time :)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 22.01.2013, 08:51:39
good idea, will it add this night ;)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 22.01.2013, 22:55:55
removed v2base and added 1. italyfp2 2. industry2 final ;) have fun ^^
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 23.01.2013, 09:32:02
yeahh cool :) thx
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 28.01.2013, 11:55:26
found a cool map : haemar_b1, on server 91.191.159.65

Found a crazy server too : 188.138.113.151 very fun to play on, test it!

Found this too : http://svn.assembla.com/svn/omnibot/Enemy-Territory/0.8/et/nav/ (waypoints + maps for omnibot, don't know if we have this kind of bots)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 08.02.2013, 17:04:14
can i suggest the tankbuster map

http://wolffiles.de/api/sl_download.php?para=6437
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 08.02.2013, 17:14:03
added mml_minasstirith - hancoc and his son wanted this map a month ago, i remember haemer have loading probs, maybe we have to try it if server is empty in the night ^^
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 08.02.2013, 17:56:59
minas trith is way too huge for our server. :/
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 08.02.2013, 20:35:57
minas? too huge? at 5 vs 5 it's okay, ever at 4 vs 4
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 08.02.2013, 20:49:43
just my opinion :p
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 08.02.2013, 22:35:40
mhh i think some dislike minasstirith :( lets test 1 week .. if everyone dislike map i will remove it ^^
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 08.02.2013, 23:42:27
personally. not a fan. but its up to the greater majority
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Kissaki on 10.02.2013, 19:22:34
I wouldn’t consider minis a good pubserver map neither.
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 21.02.2013, 15:15:40
removed minas, couze tooo many members dislike it  ;( added citadel obj. and over the top :) hf
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 22.04.2013, 23:49:51
which maps do u mostly dislike ? choose two !
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Darki on 23.04.2013, 00:08:34
Dislike:

1) Italy
2) Industry
Maps that start with i, are somehow suspect  :middlefinger:
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 23.04.2013, 14:49:21
the night version of et_mor due to bugged tank should be removed
over the top
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Ameero on 23.04.2013, 19:23:56
Warbell and Ice
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 23.04.2013, 21:40:35
lol everyone dislike other map :D so i have to add only two maps ? :D
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuere on 23.04.2013, 23:06:11
ich wünsche mir auch mal wieder einen Map-Wechsel
(http://www.smilies.4-user.de/include/Girls/smilie_girl_193.gif) (http://www.smilies.4-user.de)

Italy, Baserace dessert, Minas (http://www.smilies.4-user.de/include/Girls/smilie_girl_234.gif) (http://www.smilies.4-user.de) 
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 03.05.2013, 16:14:09
et_ice is replaced with basereace_desert :) have fun ^^
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuere on 06.05.2013, 00:29:38
DANKE (http://www.smilies.4-user.de/include/Grosse/smilie_gr_37.gif) (http://www.smilies.4-user.de)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: XXXX on 12.06.2013, 17:43:06
which maps do u mostly dislike ? choose two !
grrrrrrrr
add timefix to minas it's too long  1 entire hour  X( X(
:p
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: chinow on 12.06.2013, 18:55:15
adlernest, marrakech and v2 are one of the best maps.. :( any chances to take them in our pool ?
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 12.06.2013, 19:20:05
isnt marrakech already in. I am sure we can add them next time to the pool :D

@xxxx i dont know why minas trith is back on as it shouldnt be
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: XXXX on 12.06.2013, 19:32:11
it's a good map specially for large servers
 but for small teams there is a tiny scriptfix made by Molotov from bunker clan
unzip it in nitmod folder if u have ftp access
or ask kissaki/gauki
 in the pk3 : soundfix ,timefix and objective description or briefing
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: chinow on 12.06.2013, 20:16:37
minas at 3v3 really sucks... :D
bring adlernest back, good map for teamplay dudes
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 13.06.2013, 06:10:12
it's a good map specially for large servers
 but for small teams there is a tiny scriptfix made by Molotov from bunker clan
unzip it in nitmod folder if u have ftp access
or ask kissaki/gauki
 in the pk3 : soundfix ,timefix and objective description or briefing

i can add it :D Thanks mate!
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 13.06.2013, 18:55:56
mapvotecylce.cfg i cant find any problem ? @ xxxx or sniped or kissaki... dont know why server sometimes stuck on goldrush ?

set d1 "set g_gametype 6 ; map fueldump ; set nextmap vstr d2"
set d2 "set g_gametype 6 ; map tc_base ; set nextmap vstr d3"
set d3 "set g_gametype 6 ; map temple_final ; set nextmap vstr d4"
set d4 "set g_gametype 6 ; map caen2 ; set nextmap vstr d5"
set d5 "set g_gametype 6 ; map battery ; set nextmap vstr d6"
set d6 "set g_gametype 6 ; map dubrovnik_final ; set nextmap vstr d7"
set d7 "set g_gametype 6 ; map goldrush ; set nextmap vstr d8"
set d8 "set g_gametype 6 ; map frostbite ; set nextmap vstr d9"
set d9 "set g_gametype 6 ; map railgun ; set nextmap vstr d10"
set d10 "set g_gametype 6 ; map venice ; set nextmap vstr d11"
set d11 "set g_gametype 6 ; map radar ; set nextmap vstr d12"
set d12 "set g_gametype 6 ; map baserace_desert ; set nextmap vstr d13"
set d13 "set g_gametype 6 ; map falcon2 ; set nextmap vstr d14"
set d14 "set g_gametype 6 ; map oasis_winter ; set nextmap vstr d15"
set d15 "set g_gametype 6 ; map et_mor2_night_final ; set nextmap vstr d16"
set d16 "set g_gametype 6 ; map italyfp2 ; set nextmap vstr d17"
set d17 "set g_gametype 6 ; map et_beach ; set nextmap vstr d18"
set d18 "set g_gametype 6 ; map mlb_daybreak ; set nextmap vstr d19"
set d19 "set g_gametype 6 ; map supply ; set nextmap vstr d20"
set d20 "set g_gametype 6 ; map pirates ; set nextmap vstr d21"
set d21 "set g_gametype 6 ; map bremen_final ; set nextmap vstr d22"
set d22 "set g_gametype 6 ; map sp_delivery_te ; set nextmap vstr d23"
set d23 "set g_gametype 6 ; map snatch3 ; set nextmap vstr d24"
set d24 "set g_gametype 6 ; map school ; set nextmap vstr d25"
set d25 "set g_gametype 6 ; map warbell ; set nextmap vstr d26"
set d26 "set g_gametype 6 ; map over_the_top ; set nextmap vstr d27"
set d27 "set g_gametype 6 ; map industry2 ; set nextmap vstr d28"
set d28 "set g_gametype 6 ; map oasis ; set nextmap vstr d29"
set d29 "set g_gametype 6 ; map v2base ; set nextmap vstr d30"
set d30 "set g_gametype 6 ; map mml_minastirith_fp3 ; set nextmap vstr d31"
set d31 "set g_gametype 6 ; map citadel_obj ; set nextmap vstr d1"
vstr d1
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: XXXX on 13.06.2013, 23:01:02
what do u mean? map reloaded when finished?
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: XXXX on 13.06.2013, 23:20:02
i dont see any problem either
yesterday minas_tirith keep restarting when !nextmap is executed.
try to enbale a watchdog map after goldruch edit that line and add com_watchdog_cmd map 'nextmapname';vstr com_watchdog_cmd
or maybe it's a mod bug
or you have bad setting in cvarlist
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 16.06.2013, 21:40:11
thx bro, its fixed ;) forget to exec the file ... O.o
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: XXXX on 18.06.2013, 03:15:07
do u run any particular mapscript for caen2 ?
i made a small patch pack fixing some issues:
here what i've done (scriptfix, soundfix , textures update, antiwalljump script
changelog:
- merge  MG clipping exploit fix by mortis the wise Mar 5 2006
- merge Ragnar's pillar exploit clip brushes and trigger_hurt combo Mar 5 2006
- add river texture from caen4 found in phis_caen2_script_v1
- add  HQ voice announces "we're gaining/loosing ground" for capturable city flag (sounds from italyfp3 mappack)
- fix sounds in .script and .sounds scripts
- add location names override database by antman ( caen2_loc_dat)
- add Phishermans Phriend caen antiwalljump mapscript
i merged codes and add missed sounds and fix soundscript
i tested it in a local silent server
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 20.06.2013, 21:07:48
just changed spawntime :D feel free to post the file :)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: XXXX on 21.06.2013, 02:00:56
do u want the mapscript only or the whole pack
because the soundfix requires client side soundscript
the added HQ sounds requires client side sound files
the transparent river textures requires client side files too (textures and shader)
together the client side pk3 has a size of about 1 MB
there are many alternate scripts for caen2 with "create" etpro function
there is  create axis mg in the spawn road against the allies one
create teamdoor only in the upper entrance of the objective  blowable when the tank breachs the  objective wall, and create bugfixes scripts
to edit the mapscript remove those additions between {}

//script name
create
 {   
     }


Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: XXXX on 21.06.2013, 02:07:42
hey dont put the pk3 in etmain folder it will not work

Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 22.06.2013, 17:55:36
first:  nice work xxx ;)

if i put it in nitmod folder everyone have to download it on connecting on server?
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: XXXX on 23.06.2013, 04:20:49
yes clients will autodownload it keep in mind that the server is pure only
clients need the pk3 for sounds (HQ announcements) and textures (the transparent river textures)
you can move  caen2.script to nitmod's mapscript directory and remove it from the pk3 if you want to keep it for yourself ;) add the mapscriptDir in your nitmod.cfg
if you want to use the mapscript only without the pk3 it will work except sounds for HQ annoucements when a teams capture the city flag, and of course the alternate river textures
you can edit the mapscript to remove the MG in axis spawn road (pointed against allies) or remove the allies door from the objective upper entrance or remove the alternate tank skin
search functions like this syntax
//scriptname
create
{
 }
this is an etpro function (supported by all modern mods) , etmain will not recognise "create" and the server will crash if you put the pk3 in /etmain
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Kissaki on 06.07.2013, 14:10:14
The baserace maptime is too long.
From watching the playercount 20 Minutes would be ok.
We were about 16 players at the beginning, and after 20 minutes I think players started disconnecting. At the end of the 40 (/50?) minutes the player count was halfed to 8. Teams were pretty fair the entire time - so that was not the issue.
A nextmap vote pretty early on (around minute 10 or 15) got 50:50 votes, further emphasizing the time being to hight to endure the map for for some.

In my opinion we should thus lower the maptime for baserace to 20 as soon as possible.

/e:
After talking with supermeetboy - listening to his opinion - and given the obvious facts (disconnecting ppl) I changed in the mapscript:
Code: [Select]
wm_set_round_timelimit 39to
Code: [Select]
wm_set_round_timelimit 20
I think that it should be a clear necessity to lower the time and thus I went ahead without further waiting.
Of course, if need be we can always still increase it again.
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Kissaki on 07.07.2013, 17:44:58
Is the Spawnprotection on Goldrush axis lower than normal?
Because I get killed in front of spawn by arties and stuff where I do not really expect it …

/e:
I also lowered the ministrith time.

Dynamic round times would be great, where it starts with a low time, and with each objective taken the round time is extended. That way if defenders are too strong, the round does not take forever. But when attackers are able to proceed game states, objectives and environment changes, thus no problem with longer time on the map.
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 08.07.2013, 17:20:47
the protection time shouldnt be different on goldrush.

ah like on desert temple. must be a script for it
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Kissaki on 08.07.2013, 23:06:20
If only I had the time …

Desert temple has it?
I’s probably pretty simple scripting if the objective definitions are in it - you probably just set the gametime variable on objective success.
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 09.07.2013, 12:05:21
yes, if u rework the scribt of desert to minas would be fine :)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 09.07.2013, 17:29:24
If only I had the time …

i know what you mean
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: r.o.o.t on 01.08.2013, 21:56:01
Hi.
Could you add braundorf and stalingrad to the maplist?

thx
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 02.08.2013, 12:51:47
Hi.
Could you add braundorf and stalingrad to the maplist?

thx

yep, noticed ... which maps i should delete ? what does everyone think ? O.o
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 02.08.2013, 20:35:23
delete minas tirith!
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Kissaki on 02.08.2013, 20:41:48
Indeed, definitely remove minas.
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Vengeful on 02.08.2013, 22:00:56
Remove Minas and Et beach. Add Axis Lab and Mlb Egypt
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: 8bitCarlos on 04.08.2013, 00:17:40
remove minas
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuere on 08.08.2013, 16:02:56
Hi Leutz,

was mich wirklich mal wieder total ankotzt ist der bug auf der V2base map (http://www.smilies.4-user.de/include/Eklig/smilie_iek_032.gif) (http://www.smilies.4-user.de)
Kann irgendwer was gegen den bug tun? ansonsten bin ich sehr dafür diese map zu ersetzen

und welcher i.... hat die zeit auf minas runtergesetzt? so das man die map eh nicht gewinnen kann, 20 min. sind wirklich sehr wenig für die map dann kann die gleich auch weg
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 13.08.2013, 22:01:04
added: library_b3, braundorf_b4, carnage2
removed:minas,v2base, mccasino

hope everything work ^^

edit: remove library_b3 couze of hard laggs during this map! which map do u prefer? axislab,stalingrad, golddays ?
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Absolute on 14.08.2013, 11:31:58
stalingrad!
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Vengeful on 14.08.2013, 13:58:40
Axislab and Stalingrad.
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuere on 14.08.2013, 21:41:32
Axislab and Stalingrad.

Axislab find ich auch gut
Stalingrad nein danke
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Kissaki on 15.08.2013, 18:16:14
und welcher i....
Der bin dann wohl ich.
Siehe Beitrag weiter oben (#post_msg58696).
Auch wenn ich dazu keine Daten habe sehe ich nicht warum so hohe Mapzeiten hier der Spielerzahl zuträglich sein sollte, etwa gegenüber Baserace. Auch weil die Map sehr kahl ist - für meinen Geschmack jedenfalls.
Aber vielleicht bin ich halt doch nur ein Idiot und sollte besser nichts mehr ändern und tun.
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuere on 16.08.2013, 00:46:35


Lieber Jan bist ja unser Sensibelchen, (http://www.smilies.4-user.de/include/Liebe/smilie_love_067.gif) (http://www.smilies.4-user.de)
dass weiss ich ja inzwischen, aber so ein bischen Kritik muss auch du mal einstecken lernen (http://www.smilies.4-user.de/include/Frech/smilie_frech_117.gif) (http://www.smilies.4-user.de)
Von Minas Tirith gibt es eine Version wo die Mapzeit sich erhöht wenn man die Tore gesprengt hat

Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: chinow on 16.08.2013, 12:11:05
Raus damit und v2_factory rein :)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Kissaki on 16.08.2013, 13:03:37
Kommt immer darauf an wie Kritik geäußert wird. Und wenn es abwertend ist dann ja, greift mich das an.
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuere on 16.08.2013, 13:15:20
Lieber Jan,

männliche eitelkeit in ehren, aber ich wusste garnicht wer das zu verantworten hat/hatte und ich denke es reicht jetzt mal, punkt!
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Kissaki on 16.08.2013, 16:17:14
Sorry. Hätte die Aussage anders aufnehmen sollen.

Ich weiß nicht wie lange man für Minis braucht, die Map zu beenden.
Mir war es zu dem Zeitpunkt wichtiger die Zeit runter zu machen als dass man Sie beenden kann, damit keine Situation entsteht wo man 45 Minuten eine Stelle verteidigt/angreift als dass man die Map nicht zu Ende bringen kann.
Ob das im Sinne aller priorisiert ist weiß ich nicht - daher habe ich es hier auch geschrieben, dass ich die Zeit herunter gesetzt habe.
Wenn sich das Zeiterhöhungsmapscript finden würde wär natürlich super.
Beziehungsweise ist die Map ja jetzt eh draußen, wenn ich das richtig sehe.
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: WaLKuere on 16.08.2013, 18:34:40
Hey Jan,

ich glaube das die Map raus ist, hatte dazu auch eine Abstimmung gestartet ...
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: $n!p3d on 04.04.2014, 02:23:56
I were thinking that it would cool to have some other maps too in Dooc server and some other new things :)

Maps:

- Minas Tirith
http://activegamer.net/et/map/119-LotR_Minas_Tirith_(FP_3).html

- UJE clan maps
http://activegamer.net/et/map/627-UJE_00_(Final_2).html


- Super Goldrush Final :)!
http://returntocastlewolfenstein.filefront.com/file/Super_Goldrush;33411

- Destruction Final¨
http://activegamer.net/et/map/217-Destruction_(Final).html

- Cathedral(Final)
http://activegamer.net/et/map/403-Cathedral_(Final).html

- Chateau(Final)
http://activegamer.net/et/map/39-Chateau_(Final).html

- Church chigc(final)
http://activegamer.net/et/map/413-Church_Chigc_(Final).html

- Darji 2(final)
http://activegamer.net/et/map/442-Darji_2_(Final).html

- Eagles 2 ways(beta3)
http://activegamer.net/et/map/61-Eagles_2_Ways_(Beta_3).html

- El Kef(final)
http://activegamer.net/et/map/23-El_Kef_(Final).html

- Glider
http://activegamer.net/et/map/227-Glider_3.0.2.html

- Devil Manor
http://activegamer.net/et/files/?maps

- Ammo Bunker 2(Final)
http://activegamer.net/et/map/87-Ammo_Bunker_2_(Final).html

- Canyon 3(Final)
http://activegamer.net/et/map/102-Canyon_3_(Final).html

- Svarvadel(final)
http://activegamer.net/et/map/721-Svarvadel_(Final).html

- Raw castle final
http://activegamer.net/et/map/610-Raw_Castle_(Final).html


Spreesounds would be awesome if they would be women spreesounds

just copied it to the right forum thread
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: [DooC] Murdah on 04.04.2014, 23:08:20
i had to add this about maps i did suggest. Most of these maps may be big so i suggest that some original maps what are used atm should be kept if server is low numbered, big map = 3 players total its really annoying :D
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: N!ce. on 07.04.2014, 15:22:25
Its my map,I very love this map,pls add this map: you can download it here!!! : http://et.trackbase.net/map/67/
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: [DooC] Murdah on 07.04.2014, 15:32:11
yeah paris bastille is great one too ;)
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Gauki on 08.04.2014, 18:34:03
oh jep, see some nice maps :) have to test the bot support.. if its working i will put 3 new maps of it online.. and remove 2 old ones (which one)?
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: [DooC] Murdah on 09.05.2014, 21:24:42
i had to add that these maps is different from example supply depot their decorations and grounds are alot different and alot better of the uniqueness, too many servers has the same maps as dooc servers has. Thats why i suggested these maps, i think that atm few maps what dooc servers has is boring maps what almost every server has too. So i think unique objective maps would be step to better!
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: Ameero on 12.05.2014, 01:49:57
but remember regular maps are regular for a reason, new isn't necessarily good
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: [DooC] Murdah on 12.05.2014, 06:02:43
well some of those maps is popular at servers where is alot players and ive havent usually seen any players complaint about them, and i think changing few maps in a month or two would be good for a lil change as people like myself can get bored of same maps running whole year
Title: Re: Kifferstube: Maps
Post by: mAus on 12.05.2014, 13:58:01
Crazy gold rush? :)
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: [DooC] PanzerIce on 22.10.2014, 20:29:48
Golden dunk and fata morgana have to be on this server!!!!!!!!! i dont see anymore servers with this maps and also baserace is pretty fun
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Gauki on 23.10.2014, 22:49:45
ammo_bunker2 Final - Dont find a download link and bots for the maps O.o

please have a look the downlaods work and bots are available :) thx in advance honeys :P
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Ameero on 24.10.2014, 00:00:50
Purefrag because one needs a break b/w obj every now and then.
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Gauki on 24.10.2014, 00:36:51
importend note for the future!

Please vote your map and the map u want to remove from server!

1. Mapname to add
2. mapname to remove
3. Direct link to download
4. Direct link to omni-bot (means waypoint of the map)

thx in advance ^^
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: $n!p3d on 24.10.2014, 02:20:32
you need to teach me to add maps gauki!
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: [DooC] Murdah on 24.10.2014, 16:55:16
Adding maps is somehow hard depending on the cpanel system but easy to learn :D, Add new maps !!!
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Kissaki on 24.10.2014, 18:00:20
It’s not really hard.
For the map, just upload to the etmain folder.
Gauki can probably talk about the omnibot files. But that should also be mere uploading files.

We don’t have a map rotation, but a map voting in place after all.
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: 8bitCarlos on 07.11.2014, 17:08:56
I was today on the server with fuckbird and i noticed few things, when i write sth. than i have a cooldown and i think that's not good because when i want to said two things or more then i(or something else) could't do that. By gold rush is the match time by 30 min and i think that's too long. By the Map:el kf Final. At the wall, which you must destroy, by the objektiv, its difficult to see that beside to the door someone can destroy the wall and therefore i and fuckbird dosn't know how become the objektiv. at the end we found it out :D

Ich war heute mit Fuckbird auf dem server und mir sind ein paar Dinge aufgefallen nämlich:
 1.das wenn man eine nachricht schreibt dass man erst mal eine Abklingzeit hat bevor man wieder eine nachricht schreiben kann und wenn ich jetzt zb. 2 nachrichten schreiben will dann geht dies nicht. Und deshalb finde ich die Abklingzeit nicht gut.
2. Bei der Map "Gold Rush" ist die Match Zeit bei 30 min. Ich finde dies ein wenig übertrieben.
3. Bei der Map "El kf final" sieht man beim "objektiv" neben der Axis Tür das symbol nicht das man hier die wand sprengen kann und deshalb wusste ich und Fuckbird nicht wie man zum "objektiv" kommt.
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: $n!p3d on 07.11.2014, 20:47:50
I was today on the server with fuckbird and i noticed few things, when i write sth. than i have a cooldown and i think that's not good because when i want to said two things or more then i(or something else) could't do that. By gold rush is the match time by 30 min and i think that's too long. By the Map:el kf Final. At the wall, which you must destroy, by the objektiv, its difficult to see that beside to the door someone can destroy the wall and therefore i and fuckbird dosn't know how become the objektiv. at the end we found it out :D

Ich war heute mit Fuckbird auf dem server und mir sind ein paar Dinge aufgefallen nämlich:
 1.das wenn man eine nachricht schreibt dass man erst mal eine Abklingzeit hat bevor man wieder eine nachricht schreiben kann und wenn ich jetzt zb. 2 nachrichten schreiben will dann geht dies nicht. Und deshalb finde ich die Abklingzeit nicht gut.
2. Bei der Map "Gold Rush" ist die Match Zeit bei 30 min. Ich finde dies ein wenig übertrieben.
3. Bei der Map "El kf final" sieht man beim "objektiv" neben der Axis Tür das symbol nicht das man hier die wand sprengen kann und deshalb wusste ich und Fuckbird nicht wie man zum "objektiv" kommt.

The first thing is something called nocensorflood. It is to stop people spamming messages and writing obscenities.

I think the time limit of gold rush is fine to be honest. Axis just need to hold the initial spawn for as long as possible as well as the bank.

The third thing I am not quite sure what you are referencing
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Gauki on 13.11.2014, 22:45:09
el kef is a nice map.. but i agree with the obj.. its not easy to know that :P
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Kissaki on 06.12.2014, 19:40:57
For christmas, I enabled northpole, northpoleClowns, bulldog and et_ice.
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: 8bitCarlos on 06.12.2014, 21:42:50
yeah, i love these maps. :D
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Kissaki on 06.12.2014, 23:59:46
I also enabled some christmas skins and models (medpacks, hats, mines).
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Gauki on 07.12.2014, 00:15:17
I also enabled some christmas skins and models (medpacks, hats, mines).

thanks dude :)
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Kissaki on 04.01.2015, 00:37:31
I removed the xmas stuff.
Not the winter maps yet though.
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Kissaki on 04.01.2015, 13:43:34
I updated the nitmod version to 2.2.1 r819,
and disabled nxac client binary checks as the sha1 client checksum calculation seems broken.
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Gauki on 04.01.2015, 17:13:31
means nxac its acutally not enabled? Reason is some sha1 cant connect ? O.o

thx kissaki 4 ure work
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Kissaki on 04.01.2015, 17:21:28
Some of nxac is enabled, some is not.
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: Gauki on 28.01.2015, 11:53:18
added purefrag with 18 minutes... if we should change timelimit of the map or spawnlimit let us know :) enjoy

i want to remove bulldog, northpole, reactor and 1944_norwind... means we need some new maps ^^

as always

1.map 2. bots ! thx
Title: Re: Kifferstube: Maps/ Server Maps Suggestions
Post by: krieger1984 on 28.01.2015, 13:19:37
purefrag great !  :]

Madbunker could be nice and Baserace ... :))

Krieger